2012. július 3., kedd

Falravaló magazinokból

forrás: cirrhopprecycle


Még tavaly készítettem egy igazán dekoratív és 100%-ig újrahasznosított falravalót és egyben lecseréltem a festményt, ami nem igazán volt az én stílusom. Az ötletet happymundane oldalán láttam és még aznap, nagy lázban égve el is készítettem. A vastagabb magazin lapok igazán jók hozzá, melyek fényesebb papírból készülnek, tisztíthatóság szempontjából is, de persze, csináld olyan papírból, ami van otthon.
Ha jól emlékszem kb 120 db összetekert  A4-es-nél kicsit nagyobb lapot használtam fel, főleg lakberendezési magazinokból, mert az volt otthon sok egy költözésből adódóan. Egyik sarkánál fogva elkezdtem feltekerni és és így vékony rudak alakulnak, melyeket, ha feltekertem, rögzítek egy pötty ragasztóval (ragasztópisztollyal vagy vagy valami gyorsan kötő ragaccsal). Elég hosszú idő ezekből a rudakból 120 db-ot elkészíteni, de a végeredményért megéri.

forrás: happy mundane
Miután elkészültek a rudak, kivágtam egy jó erős és kemény hullámkartonból egy nekem tetszőleges átmérőjű kb 4-5 cm vastag kört. Nagy hangsúly van az erős és vastag hullámkartonon, mert az fogja megtartani a sok papírt. Ragasztópisztollyal ragasztottam rá a hullámkarton körömre a rudakat, úgy, hogy 3, 6, 9 és 12 órához ragasztottam az első papírrudakat, mert így lehet hozzájuk igazodni, hogy mindet a megfelelő szögben ragasszuk. A ragasztás is elég időigényes, tehát az egész munkára szánjunk legalább 3-4 órát.

Gondolkodom rajta, hogy egy tükröt teszek a belsejébe, de egyenlőre anélkül díszíti a falamat, ahogy azt az alábbi fotók is mutatják...nagyon szeretem, mert sugárzik, odavonzza a tekintetet.:)

forrás: cirrhopprecycle
forrás: cirrhopprecycle

forrás: cirrhopprecycle

forrás: cirrhopprecycle


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése