2012. július 8., vasárnap

A mikrohullámú sütő és a fekete póló találkozása - Medde és cirrhopprecycle



Ha egyszer beindul az inspiráció, meg kell ragadni. Így volt ez velem, mikor megláttam a Meskán Medde nagy rezgésszámú ős-ékszereit, steampunk falióráit, hegesztett álmait.

acélból és egyéb alkatrészekből készült steampunk falióra


Felületkezelt acélból, vörösrézből, pénzérmékből

földben talált porcelándarabkából és vörösrézből készült medál

Rozsdamentes acélból és napkőből készült medál

légbuborékos kék üveg boga-medál


Megkerestem őt az interneten is és a facebook-on is és hagytam, hadd hasson rám. Aztán az ő révén bekapcsolódtam a Kreatív újrahasznosítási csoportba is, ahol sokan remek ötleteket találtunk és tettük közzé, ha elkészítettük.

Szóval az alap megvolt.

Gondolkodtam, mivel kombinálhatnám a póló-nyakbavalóimat és akkor megszületett az ötlet. Nagyon fontos volt, hogy újrahasznosított legyen a kiegészítő és tudtam, hogy ha Medde, akkor erre van esély.:)
Írtam neki és kértem tőle kb 3 cm hosszúságú fém hengereket, melyek díszei lennének a nyakláncaimnak.

Hát nem megoldotta???!!! :)

mikrohullámú sütő "díszcsíkjaiból" készült ékszer alkatrészek by medde design




A végeredmény pedig itt látható:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése