2012. július 17., kedd

Tanulmányfotók kék pillepalackról

Tegnap kiürült egy jó kék ásványvizes flakon és nagyon megtetszett. Felbuzdulva az áttetsző flakonból készült fülbevalóm fotózhatóságán, ezt is elkezdtem fotózgatni, meg fülbevaló kezdeményeket gyártani.:)

régebbi gyártású pillepalack-fülbevaló

pillepalack nyaklánc

pillepalack karkötő

funkció nélküli palack, mely igen rossz kedvű
Szóval ezek után vagdostam és lyukasztottam és fűztem és gubancoltam és az akasztó már nem került rájuk, mert nem bírtam ki....fotóznom kellett. Ráadásul csodásan szép fényjáték volt, mert fújt a szél és sütött a nap.
Az alábbi fotók születtek.

kiinduló helyzet














kedvenc fotó








1 megjegyzés:

  1. Most találtam a blogodra, és nagyon tetszenek az ötleteid!!, ékszereid!!! Nekem az a képkocka tetszik, ahol sárgás fény van a kék mögött!!!!
    Jutka

    VálaszTörlés